VO101_Sanyo

VO101_Sanyo

hétfő, 28 január 2013 21:49

Gyönyörű napos reggelre ébredtünk

1945 március 14.

Gyönyörű napos reggelre ébredtünk, nagyot nyújtózva kászálódok ki a tábori ágyból. A sátorban négyen vagyunk magyarok, ennyien tudtunk együtt maradni, mióta fel kellett adnunk Magyarországot. Hogy mi lehet a régi bajtársainkkal? A megszámlálhatatlan sok bevetésen lelőtték vagy elfogták őket, sokan egyszerűen csak nem tértek vissza. Négy ember, én és a három bajtársam: Yosser az örök hétalvó, Maci aki már itt Németországban csapódott hozzánk és Safi a Dongóktól. Ennyien maradtunk Magyarországról. Egyéni sorsok. Vajon mi lehet az otthoniakkal? A menyasszonyomtól és szüleimtől már rég nem érkezett hír, csak remélni tudom hogy nem esett bajuk. Vajh mikor látjuk egymást viszont? Mikor térhetünk haza? A helyzet reménytelen. Mostanra már teljesen kaotikus minden, a vörös gőzhenger megállíthatatlanul tör előre. Este a führer tartott beszédet a rádión, de már csak legyintettünk a csodafegyverekre és a végső győzelemre. Talán már ő maga sem hiszi, amit mond.
hétfő, 28 január 2013 21:29

Egy ruszki repteret kellett szétszedni

Jaj de isten két VEF-et mentem. :) Elsőben egy ruszki repteret kellett szétszedni. Yosser jól taktikázott, nem vettük figyelembe az útvonalat, a víz felől, délről támadtunk. 7000 méterről zuhantunk, Yosser elhajította a bombát de nem talált. Én épp felhúztam a gépet háromezren de már nagyon rázott a masina. Új körre mentem, észrevettem 3 gépet a hangárok előtt, egyiket telibe találtam az 500 kilóssal de a többi sajna nem robbant fel. Így is blue won, örültem nagyon. :) Tranek bombakioldás közben elveszti a szárnyait de 2 célt is így eltalál.
Kedves Szüleim!

Mint ahogy halhattátok ma reggel elég durván értem földet, de hála égnek semmi bajom. Délután újabb bevetésre jelentkeztem, nem hagyhattam hogy a társaim nélkülem induljanak bevetésre. Sajnos a kedvenc gépem felrobbant, de egyik betegeskedő társam gépével újra a levegőbe emelkedhettem. Szerencsére épségben visszaért Yosser és BlackVoid is, kissé viseletesen de egészben voltak annyira, hogy a frissen átrepült gyári új gépekbe ülhettek. Már épp a gépekbe kötöttük magunkat amikor az eltávról érkezett Menyus valahogy verbuvált magának egy feltöltött gépet, ő is velünk fog repülni.
Hadijelentés, a Kormányzó Úr saját kezébe!

3 stukára kell vigyázni, ráadásul humán pilótákkal. 8db G2-es adja a védőfedezetet, sajnos csak 3 emberi játékossal, a többi processzoragyú. Yosser elstartol a kötelek 2. Ju-87 gépével, mögötte a lóvészülésben BlackVoid. Irány az ellenséges reptér, ezt kaptuk ugyanis célnak. Én ülök a vezér G2-ben, pillanatokon belül legyorsulom őket, megfogadom hogy halálomig védem azt a Stukát. Úgy 3000 méteren a cél fele nekem 3 órára két gyanús gépet látok, amint feléjük fordulok, meglátok még egy gépet, majd egy másikat, Yosserék irányában 5000 méteren. A két gépről kiderül hogy Jakabok, boom and zoom taktikával próbálkozom, de nem tudom elkapni a jó szöget, egy másik rácsapásnál meg túl gyors vagyok. Lövés nem esik. Hullanak az AI-k meg a társak, közben elkapjak a 3. Stukát is. A vezér Stuka úgy tűnik elintézi a célpontot, mert blue won. BlackVoid jelenti, mögöttük egy gép. Azonnal a helyszínre sietek, de nem érek oda időben. Yossernak meg van ideje a rádióba szólni ugrás előtt, a Jak elkapta őket, esélyük sem volt. Bosszúra szomjasan rontok be a légtérbe, meg is látok egy gépet. Abban a hiszemben, hogy ő a társaim támadója, levett gazzal beállok mögé, megnyomom az összes gombot, a gép nyeli majd élesen a hátára fordul, bedugózik. Így lett 3GIAP_Dingor életének vége.
Kedves menyasszonyom! :)

Sajnos nagyon szorongatnak minket az oroszok Sztálingrádnál, mindössze 2 repterünk maradt és azok is teljesen körülzárva. Szerencsére ellátásban nem szenvedünk hiányt, a Ju-52 szállítógépeink eddig minden alkatrészt, élelmiszert, fegyverzetet áthoztak az ellenséges terület felett. Hogy legyen fogalmad róla, milyen bevetéseket repülünk nap mint nap, leírom a legutóbbit. Szép délutáni napon indultunk bevetésre, egy Sztálingrádon túli város fölött kellett kivívnunk a légifölényt.
IOW hadijelentés:

Feladat, egy ellenséges propaganda adót kell elnémítani, csak ontják a sztálini agitációt. :) Az akcióra 4-4 G2 és F4 gépet vezényeltek ki oltalmazónak a 8 gépes Stuka kötelek melle. Szép napos időben szálltunk fel, bar a szerelőim nem javították meg az oldalkormány rudazatát. Balra lecsúsztam a kifutóról, de a toronyból szóltak hogy nincs előttem semmi . Adjak teljes gazt mert este nélkülem fognak vacsorázni. Felspiráloztam 2000 méterre amíg a kötelék többi gépe is a levegőbe emelkedett. A kijelölt útvonaltól balra húzódtam, ugyanis hírszerzési adatok szerint a szovjet légierő harcedzett pilótái is ismerik az útvonalunkat. 4000 méteren folytatom utamat, a félúton érkezik a Ju-87 pilóták jelentése, megtámadtak őket. Mivel nem latok a légtérben mozgást, folytatom a repülést a cél fele. A kísérő messzerek felveszik a harcérintkezést, néhány vörös csillagos lezuhan, mi is vesztünk két gépet. Megközelítem a célt, egyelőre a magasból szemlélődöm.
hétfő, 28 január 2013 21:08

Tegnapi utolsó VEF-ről tudok beszámolni

Tegnapi utolsó VEF-ről tudok beszámolni, a többi 3 mar kiment a fejemből. :) Össznépi magyar repülés, 6 puma és 2 dongó pilótával. Ellenfeleink között a 7IAP, a RAF74, a 3GIAP és az FB tagjait üdvözölhettük. :) Elején volt egy kis galiba, mert a hostnak nem tetszett, hogy mi 9-en vagyunk (12 hely volt mindkét oldalon), Shadow feláldozta magát és kilepett.
vasárnap, 08 május 2005 23:00

2005. május 6-8. - I. Puma Air Rally

Az írás az I. Puma Rally 2005. május 6 és 8. közötti eseményeit írja le. Sajnos 2007. szeptember 19-én elhunyt Hegedűs "Gege" Ernő a rally főszervezője, egykori MiG-29 pilóta, a jelenkori Puma század volt parancsnoka. Az Ő emlékének szeretném ajánlani az élménybeszámolót.

Első nap:

Az előzetes programnak megfelelően a budaörsi repülőtéren a megnyitó előtt futott össze a Virtuális Pumák lelkes csapata. Rendezői minőségünkben neki is láttunk a teendőknek, összeállítottuk a VIP csomagokat (útvonaltérkép, "A Pumák története" c. könyv, póló). Egyelőre más dolgunk nem lévén, a regisztráció körül tébláboltunk, végigsétáltunk a hangáron és megcsodáltuk az összes gépet. Csapatunk hamarosan kiegészült 59th_Putyinnal, akivel végig jól kijöttünk. Közben folyamatosan érkeztek a résztvevők gépeiken, megérkeztek a veteránok, elkezdődött a hivatalos program. Hegedűs "Gege" Ernő nyitóbeszédét a katonazenekar zárta, majd a briefing után a pilóták életre keltették gépeiket.
szombat, 06 június 2009 15:00

Rise of Flight BETA teszt

A VO101 néhány tagjának lehetősége volt az I. világháborút feldolgozó repülőszimulátor, a Rise of Flight BETA tesztelésére.

csütörtök, 19 február 2009 12:15

PUMA Egyesület adó 1+1%

A befizetett adótok 1+1%-val a PUMA Egyesületet is támogathatjátok, az egyesület adószámát tartalmazó rendelkezői nyilatkozat szintén letölthető: PUMA Egyesület adószám.
1. oldal / 4