A hetvegere kolcsonkaptam a Riftet a kollegamtol. Van tippetek milyen repuloszimulatorokkal lehet kiprobalni? A War Thunder elvileg tamogatja, de hatha van valami komolyabb cucc is.
Re: Oculus Rift
Elküldve: 2013.10.04. 14:27
Szerző: VO101_Tom
Passz. De kipróbálni jó az is, nem?
Re: Oculus Rift
Elküldve: 2013.10.04. 15:21
Szerző: VO101_MMaister
VO101_Tom írta:Passz. De kipróbálni jó az is, nem?
nana;)
Re: Oculus Rift
Elküldve: 2013.10.04. 15:35
Szerző: VO101_Tom
Még a végén rákattansz
Re: Oculus Rift
Elküldve: 2013.10.04. 19:23
Szerző: VO101_NateDog
Már lehet kapni a Riftet?
Re: Oculus Rift
Elküldve: 2013.10.05. 11:22
Szerző: VO101_Sanyo
VO101_NateDog írta:Már lehet kapni a Riftet?
A Developer Editiont.
Re: Oculus Rift
Elküldve: 2013.10.05. 11:24
Szerző: VO101_Sanyo
VO101_MMaister írta:A War Thunder elvileg tamogatja, de hatha van valami komolyabb cucc is.
Tesztelgetem a War Thunderrel.
Erdekes elmeny nem mondom. Nagyon igenybeveszi az ember egyensuly erzekeit. Nekem totalisan felkavarja a gyomromat a hasznalata egyelore. Kivancsi vagyok javul e a helyzet idovel. Kulonosen az orsozo mozgasok csapnak meg. Utana egyenesen kell repulnom par masodpercig hogy regeneralodjak:P 10 perc jatek utan kb 1 oraig emelygek.
Az elmeny persze nagyon ott van. Meg igy is, hogy a felbontas miatt nagyon rossz a kepminoseg. Viszont ott ulok a gepben. Hihetetlenul utos a hatas, tenyleg beszippant a jatek. A gepet is jobban lehet erezni igy.
Na meg tokolok vele kicsit. Hetfon kell visszaadnom.
Re: Oculus Rift
Elküldve: 2013.10.05. 16:50
Szerző: VO101_Tom
Ez ugyanaz, amit korábban is írtál? Ez még nem HD igaz?
Re: Oculus Rift
Elküldve: 2013.10.05. 19:47
Szerző: VO101_Sanyo
Valószínűleg azért, mert amit látsz nincs szinkronban azzal, hogy a székben ülsz. A TrackIR-t még viszonylag könnyű volt megszokni, de ez jóval keményebb diónak látszik.
Re: Oculus Rift
Elküldve: 2013.10.06. 12:46
Szerző: VO101_MMaister
nem HD, az eredeti DK verzio.
A problema ket dologbol all. Egyreszt ugye a szemed erzekeli a pozicivaltozast es a mozgast, de a fuledbol (az egyensulyi szervbol) nem erkezik informacio. Ezt az agy nem tudja hova tenni ergo jon a hanyinger. De szerintem ez tanulhato, mert mar most jobban birom mint elsore.
Masreszt a fejmozgas kovetese kicsit kesik, raadasul nincs 6DOF es ez is megkavarja a dolgokat.
Nekem segit az emelyges ellen a valodi repules kozben is bevallt trukk, hogy kiszurok egy tavoli referencia pontot a manover kozben.
Alapvetoen nagyon tetszik, nagyot dob a valosag erzeten, uj fejezet a szimulatorozas torteneteben. De 3 dolgon nagyon fejleszteniuk kell:
- Felbontas (a full HD szerintem meg mindig kicsit sovany lesz ekkora latoszogre lebontva)
- Fejmozgas kovetes sebessege nem keshet (+ 6DOF)
- Latoszog novelese. Most buvarszemuveg feelingje van.
Valamint megoldas kell, a kulso periferiak hasznalatara, mert egyszeruen nem latod az egeret, billentyuzetet. Ok hogy a HOTAS-ra raprogramozod a lenyeget, de egy DCS szintu szimulacional es klikkelheto fulkenel ez sovany lesz.
Prakitusan biztos hogy hatranyt jelent a trackIR-el szemben, hogy nem tudod olyan gyorsan attekinteni a legteret, es rendesen tornaznod kell, hogy hatra nezz pl.
Re: Oculus Rift
Elküldve: 2013.10.06. 13:54
Szerző: VO101_NateDog
"Zoomolni" ezzel akkor nem lehet?
Re: Oculus Rift
Elküldve: 2013.10.06. 16:52
Szerző: VO101_MMaister
VO101_NateDog írta:"Zoomolni" ezzel akkor nem lehet?
Igen, csak 2 forgastengely mukodik.
Re: Oculus Rift
Elküldve: 2013.10.06. 20:43
Szerző: VO101_Mortuus
A felbontáson, meg a "zoom"-on állítólag dolgoznak a végleges verzióig, ők is érzik azért, hogy ez így soványka
A perifériékon meg mi is gondolkodtunk már. Én (egyelőre) csak úgy tudom elképzelni, hogy a pilcsi keze le van rendesen modellezve, az egeret meg szépen odakészíted a gázkar mellé, és ha valamit pötyögni kell, akkor azt használod. Elvégre a valóságban is le kell venned a kezed a gázkarról, ha valamit matatni kell a kabinban.
Re: Oculus Rift
Elküldve: 2013.10.07. 08:10
Szerző: VO101_MMaister
Valami olyasmit olvastam, hogy terveznek ket beepitett kamerat a szemuveg kulso reszere, a kepuket pedig ki lehet vetiteni a belso kijelzore. Hasznalat kozben lehet valtogatni a jateknezet es a kamerak nezete kozott, igy ra tudsz nezni a periferiakra is egy gombnyomassal.
Felbontasban szerintem akkor lesz jo ha egyszer eleri a kb. 4K -t. Ez kombinalva valos ideju fejmozgas kovetessel, 6 DOF-al es kb 160 fokos latoterrel (most 110 fok) , es egy doboz Daedalonnal hibatlan kutyu lesz.
Re: Oculus Rift
Elküldve: 2013.10.07. 11:49
Szerző: VO101_Tom
Hát, 4K-ban a mai PC-k még a filmeket sem nagyon játsszák le, kétlem, hogy az a közeljövőben a játékok tudnák azt a felbontást...
Re: Oculus Rift
Elküldve: 2013.10.07. 11:52
Szerző: VO101_MMaister
VO101_Tom írta:Hát, 4K-ban a mai PC-k még a filmeket sem nagyon játsszák le, kétlem, hogy az a közeljövőben a játékok tudnák azt a felbontást...
Na ja, hat ez nem az 1.0 kiadassal fog elerkezni az tuti. Meg kijelzo sem letezik 4K felbontassal ilyen kis meretben.