Az angolok szerint a 110-es volt a mi oldalunkon nagyon erős (nem tudtak ellene védekezni), illetve a Hurricane-nak szar az FM-je, mert nem fordul úgy, ahogy kellene neki*. Az angol oldalon hiányolták az ütőképes bombázókat, a Blenheimmel az a gond, hogy mechanikus célzója van, és nincs benne (anno sem volt) robotpilóta. Ezért közepes és nagy magasságról nehéz vele pontosan célozni. A Ju88, He111 nagy magasságról, a 110-es alacsonyról volt sokkal hatékonyabb szerintük. Még oknak írta Wolwerine, hogy a német oldalon mindenki veterán pilóta, és ki is használják a gépeik előnyét - hozzátéve, hogy ez persze nem a kék oldal hibája
A pontrendszert is sokat kritizálták, hogy nem életszerű, illetve Osprey a fórumon azt is felvetette, hogy a német bombázókat amikor megtámadták, azok leborítva mentették az életüket, és hogy ez mennyire nem volt "realistic"
.
A németek szerint az utolsó 3-4 küldetés sokkal agresszívabb haditervei volt a kulcs (sokkal kevesebb gép maradt védekezni), illetve a He111 bevetések. 5000m-ről Widukindék sorra dobálták ki a reptereket, volt olyan küldi, amiben két angol reptér is megsemmisült, az hatalmas veszteség volt nekik, és a moráljuk is megcsappant. Én úgy látom, hogy a változatos haditervek, amiket persze a német bombázók sokféle felhasználása is lehetővé tett, az kiszámíthatatlanabbá tette a német taktikát mint az angolt. Ja, és persze az Intel is sokkal jobb volt nálunk. Mi mindig a célokat dobtuk ki, az angolok nem. Arras azért élte túl az első támadást, mert az angolok a reptér eredeti hangárjait is kidobták, amik nem voltak a célpont részei, és Maquise west is azért menekült meg az utolsó előtti küldiben, mert az angol bombázók egy része Audemberget bombázta (ami nem is volt aktív, de pont az angolok kérték előtte való hétvégén, hogy a felderítés megnehezítésére legyenek dummy repülőterek is, amik nem aktívak (hangár előtt nem áll repülőgép), hogy nehezebb legyen felderíteni. Erre következő héten megbombázzák az egyik dummyt
) Ha ez a két reptér kiesik elsőre, akkor lehet, hogy mi lettünk volna szarban a pontokkal (mert mi be is vallottuk volna persze
).
*nemtom a Hurrival pontosan mire gondolnak, Osprey agya megint elborult kicsit, és három napon át a fórumon nyafogott a szar FM miatt. Olyan tesztet mutogatott nekem, amiben az angolok leírták, hogy a 109-est a hurri minden sebességen, minden helyzetben lefordulja mint a pinty, és a 109-es a Hurrinál alig volt gyorsabb még akkor is, ha a Hurri levette a gázt (mivan?). Csináltak egy tesztet, 30 mérföld alatt 1 mérföldre tudott eltávolodni, amikor azt szimulálták, hogy szakad el a 109-es a légi harctól (ja, ha alig gyorsabb nála, akkor persze). Ennek persze kismillió másik teszt ellent mond, amiben 40-60 mérföld előnyt írnak a 109-esnek (Osprey is postolt pont egy ilyet emellé), de ez biztos csak tévedés lehet :/ Ezek után egy lassú szar gép elleni teszt lett neki az etalon :/ Agyrém az a gyerek, komolyan mondom.