Most olvasom ATAG-on, hogy egy srácnak nem indult a CloD, tök mindegy mit csinát, majd letöltötte a Steam installert, rátelepítette a meglévőre, és azóta indul és hiba nélkül fut a CloD.
Elképesztő, milyen megoldások vannak néha...
IL-2 STURMOVIK: Cliffs of Dover
Moderátorok: VO101_Sheriff, VO101_Tom
- VO101_NateDog
- Hozzászólások: 2244
- Csatlakozott: 2007.10.24. 18:12
- Tartózkodási hely: Dorog
- Kapcsolat:
Tom, a német gépeknél a "középre nézést" témáját nem akarod feldobni a TSnek, hogy opcionálisan a revi legyen a középpont? Mint a DCSben?
- VO101_Tom
- Hozzászólások: 5390
- Csatlakozott: 2007.10.24. 09:03
Nem. De arról már volt szó, hogy a gunsight view animcáióját ki kellene törölni, vagy lerövidíteni, esetleg a gunsught view nézet korlátozásait leszedni. De a nézet korlátozás pl a 3D modell része, megváltoztatásához mindegyik 109 kabint újra kellene importálni, ami nem azt mondom, hogy nehéz, de macerás. És minden ilyen hozzányúlás agy újabb hibaforrás. Egyenlőre nem tervezzük.

- VO101_NateDog
- Hozzászólások: 2244
- Csatlakozott: 2007.10.24. 18:12
- Tartózkodási hely: Dorog
- Kapcsolat:
Értem, kár. Ez nagyon tetszik a DCS-ben, hogy a track ir középre nézése oda köthető.
- VO101_NateDog
- Hozzászólások: 2244
- Csatlakozott: 2007.10.24. 18:12
- Tartózkodási hely: Dorog
- Kapcsolat:
Közel 9 perces dogfight egy Spitfire-rel. Szerintem zseniális ahogy a végén meglövöm.

Ezekért a pillanatokért volt érdemes ezt az egészet 15 évvel ezelőtt elkezdeni.
- VO101_Tom
- Hozzászólások: 5390
- Csatlakozott: 2007.10.24. 09:03
Nekem nagyon féloldalas érzés úgy repülni, DCS-ben szinte mindig lehajtom a Revit emiatt.VO101_NateDog írta:Értem, kár. Ez nagyon tetszik a DCS-ben, hogy a track ir középre nézése oda köthető.

- VO101_NateDog
- Hozzászólások: 2244
- Csatlakozott: 2007.10.24. 18:12
- Tartózkodási hely: Dorog
- Kapcsolat:
CLODban nekem harc közben nagyon gyakran "elmászik" a track ir a beállított középponttól harc közben, az pedig nem túl jó. Ezt tökéletesen kiküszöböli a DCS megoldása.VO101_Tom írta:Nekem nagyon féloldalas érzés úgy repülni, DCS-ben szinte mindig lehajtom a Revit emiatt.VO101_NateDog írta:Értem, kár. Ez nagyon tetszik a DCS-ben, hogy a track ir középre nézése oda köthető.
-
- Hozzászólások: 153
- Csatlakozott: 2013.04.21. 17:43
Bezony, én is egy hete beszéltem erről Tommal 

- VO101_Tom
- Hozzászólások: 5390
- Csatlakozott: 2007.10.24. 09:03
Unom is hogy hetente kell elmagyaráznom miért marad ígySakkay írta:Bezony, én is egy hete beszéltem erről Tommal


- VO101_NateDog
- Hozzászólások: 2244
- Csatlakozott: 2007.10.24. 18:12
- Tartózkodási hely: Dorog
- Kapcsolat:
Bennfentes lettél. Kiválasztott. Ez a te kereszted.VO101_Tom írta:Unom is hogy hetente kell elmagyaráznom miért marad ígySakkay írta:Bezony, én is egy hete beszéltem erről Tommal

- VO101_Tom
- Hozzászólások: 5390
- Csatlakozott: 2007.10.24. 09:03
Most néztem meg a videót, fasza nagyon. Látod, azért az 1v1-nek is megvan a haszna, ez tipikus 1v1 szitu volt a végénVO101_NateDog írta:
Közel 9 perces dogfight egy Spitfire-rel. Szerintem zseniális ahogy a végén meglövöm.
Ezekért a pillanatokért volt érdemes ezt az egészet 15 évvel ezelőtt elkezdeni.


- VO101_Mate
- Hozzászólások: 1383
- Csatlakozott: 2007.11.03. 12:56
Ja faja, jó hogy türelmes voltál vègig, nem tèpted el a sebessèged. Mondjuk kicsit furán repülte a faszi a Spitet, kicsit 109-es stílusban akarta 

- VO101_Mate
- Hozzászólások: 1383
- Csatlakozott: 2007.11.03. 12:56
VO101_NateDog írta:Szerintem zseniális ahogy a végén meglövöm.![]()


Legközelebb kapsz tőlem egy Tiger Meet patch-et!
- VO101_NateDog
- Hozzászólások: 2244
- Csatlakozott: 2007.10.24. 18:12
- Tartózkodási hely: Dorog
- Kapcsolat:
Köszi! Én is így látom, sokat számítanak azok a gyakorlások.VO101_Tom írta: Most néztem meg a videót, fasza nagyon. Látod, azért az 1v1-nek is megvan a haszna, ez tipikus 1v1 szitu volt a végén
- VO101_NateDog
- Hozzászólások: 2244
- Csatlakozott: 2007.10.24. 18:12
- Tartózkodási hely: Dorog
- Kapcsolat:
VO101_Tom írta:Hard to be Humble

-
- Hozzászólások: 230
- Csatlakozott: 2013.02.12. 00:58
Tegnap tök jót mentünk ATAG-on. Mátéval, Janával, Kobolddal és Macival. Ötgépes (nagyon) laza kötelékben 5-6k magasan értük el az angol partokat, és a Folkstone Lympne légterében járőröztünk, a lymnpe-i reptérrel a középpontban (Littlestone-t már kidobták). Ezen a magasságon legfeljebb csak 109-esekkel találkoztunk, amikor úgy döntöttünk, hogy megnézzük mi a helyzet az alacsonyabb légrétegekben. Olyan 3000 méter körül teljesen megváltozott a kép. Tele volt a légtér gépekkel. Az adrenalinszint az egekbe ugrott, levertük az összeset, aki éppen arra hozott a balszerencséje. Mindenki lőtt gépet, hangulatos volt az egész, jól megkapták a magukét. Fel is vettem, majd ha időm engedi megvágom. Kobold: az a Spit, amit mögülem szedtél ki, tényleg nem vett észre téged, nekem a 9-10 órámból fordult rám élesen, te az orra, hasa alatt voltál. Aztán meg elkapta a csőlátás és csak rám figyelt.
Utána a többieknek mennie kellett, ketten maradtunk még Kobolddal. Megint felszálltunk, és észrevettünk magunk alatt két Spitet és egy Hurrit a Csatorna közepén. Ezek is csobbantak, de ekkor valahonnan még előkerült 5! Spit, úgyhogy fürdés lett a vége. Nem nagyon értettük, hogy honnan kerültek oda, amíg a reptér és gép választásnál ki nem derült, hogy már csak 14 kék van 32 vörös ellen. Az utolsó felszállásnál, már 10:30-ra módosult az arány. Ennek ellenére megint lőttünk két Spitet a Csatorna közepén, majd úgy döntöttünk, hogy nem kísértjük tovább a szerencsénket, hazafelé vesszük az irányt. De a sors megint közbeszólt: a francia partoknál szembetalálkoztunk egy alacsonyan vitézkedő Tommyval, akihez később teljesen váratlanul még két haverja csatlakozott. Őket is levertük két másik 109-es segítségével. A mapnak pedig pont akkor lett vége, amikor leszálltunk a reptéren.
Jó este volt, köszönet érte minden résztvevőnek!
S!

Utána a többieknek mennie kellett, ketten maradtunk még Kobolddal. Megint felszálltunk, és észrevettünk magunk alatt két Spitet és egy Hurrit a Csatorna közepén. Ezek is csobbantak, de ekkor valahonnan még előkerült 5! Spit, úgyhogy fürdés lett a vége. Nem nagyon értettük, hogy honnan kerültek oda, amíg a reptér és gép választásnál ki nem derült, hogy már csak 14 kék van 32 vörös ellen. Az utolsó felszállásnál, már 10:30-ra módosult az arány. Ennek ellenére megint lőttünk két Spitet a Csatorna közepén, majd úgy döntöttünk, hogy nem kísértjük tovább a szerencsénket, hazafelé vesszük az irányt. De a sors megint közbeszólt: a francia partoknál szembetalálkoztunk egy alacsonyan vitézkedő Tommyval, akihez később teljesen váratlanul még két haverja csatlakozott. Őket is levertük két másik 109-es segítségével. A mapnak pedig pont akkor lett vége, amikor leszálltunk a reptéren.
Jó este volt, köszönet érte minden résztvevőnek!
S!
- VO101_Mate
- Hozzászólások: 1383
- Csatlakozott: 2007.11.03. 12:56
Hangulatos amikor ilyen sokan fent vagyunk!
Ma nagygenerált csinálok a stick-en, ha időben vègzek vele akkor leszek ma is.
Tegnap panaszkodtam hogy csak közelről látom meg a gèpeket..azt mondjátok az anti-aliasing kikapcsolása javít a távolabbi kontaktok láthatóságán?
Ma nagygenerált csinálok a stick-en, ha időben vègzek vele akkor leszek ma is.
Tegnap panaszkodtam hogy csak közelről látom meg a gèpeket..azt mondjátok az anti-aliasing kikapcsolása javít a távolabbi kontaktok láthatóságán?
-
- Hozzászólások: 230
- Csatlakozott: 2013.02.12. 00:58
Ha az anti-alising az élsimítás, akkor igen. Annak kikapcsolása a legfontosabb lépés a láthatóság javítása érdekében. Ugyanis a távoli egypixeles kontaktokat is "hibaként" azonosítja, tehát belemossa a háttérbe. Másnak is rengeteget javított, amikor kikapcsolta. Alap.
Aztán érdemes a kontraszt beállításokkal is játszani, éppen azért, hogy kellően kiemelje a részleteket. Egy pici színmélységet sem árt rá adni, hogy színesebb legyen a táj, mert úgy a barna vagy a sötétzöld mélyebb árnyalatai elkülönülnek a feketétől.
Aztán ott van a brightness. Hajnali kezdésnél én mindig max-ra húzom (ha exploit, ha nem), mert olyankor egyébként lefelé nem lehet látni semmit, csak a sötétséget. Ugyanakkor viszont napközben vissza kell állítani, mert ha nem, akkor a nap kivakítja a fél égboltot.
Nem árt a monitort is bekalibrálni rendesen. Hogy a egyik irányba se tolódjon el rendesen, mert akkor is összemosódhatnak a dolgok.
De a legfontosabb az élsimítás kikapcsolása, ez kb. 70-80 százalékos jelentőséggel bír, utána a kontraszt élesítés, ez olyan 10-20 százalék, és a színekkel való játék a maradék. A brigthnesst meg igény szerint kell állítani, akár mission közben.
Én ma nem leszek, holnap nagyon korán kelek. Szerintem legközelebb kb. csütörtök.
Aztán érdemes a kontraszt beállításokkal is játszani, éppen azért, hogy kellően kiemelje a részleteket. Egy pici színmélységet sem árt rá adni, hogy színesebb legyen a táj, mert úgy a barna vagy a sötétzöld mélyebb árnyalatai elkülönülnek a feketétől.
Aztán ott van a brightness. Hajnali kezdésnél én mindig max-ra húzom (ha exploit, ha nem), mert olyankor egyébként lefelé nem lehet látni semmit, csak a sötétséget. Ugyanakkor viszont napközben vissza kell állítani, mert ha nem, akkor a nap kivakítja a fél égboltot.
Nem árt a monitort is bekalibrálni rendesen. Hogy a egyik irányba se tolódjon el rendesen, mert akkor is összemosódhatnak a dolgok.
De a legfontosabb az élsimítás kikapcsolása, ez kb. 70-80 százalékos jelentőséggel bír, utána a kontraszt élesítés, ez olyan 10-20 százalék, és a színekkel való játék a maradék. A brigthnesst meg igény szerint kell állítani, akár mission közben.
Én ma nem leszek, holnap nagyon korán kelek. Szerintem legközelebb kb. csütörtök.