Azt már múltkor is lehetett volna átalakítani saját ízlés szerint. Ha akarunk berendezéseket, teherautókat, kissé több életet a reptérre tenni, akkor beszéljük meg, és FMB-ben meg lehet csinálni, csak ezekkel elmentünk egy missiont, és elküldjük nekik. Clod ebből a szempontból nagyon rugalmas, simán lehet komplett modell csoportokat copy-paste-val másik küldetésből átemelni.
Legutóbb én azért nem akartam sok mindent a reptérre tenni, hogy ne áruljuk el ezzel, hogy az aktív reptér. Nemtom, hogy mennyi custom elem van átlagosan a reptereken, és most ez mennyire lenne fontos.
Az fasza, hogy a géposztásról most nem maradtunk le. Köszi, hogy ezt intézed
Re: SOW 4.0
Elküldve: 2016.09.08. 14:52
Szerző: VO101_NateDog
Nincsmit! Csak meg kellene tudnunk a kezdési időpontot! Ha tudsz írj valamelyik ismerősödnek.
Re: SOW 4.0
Elküldve: 2016.09.08. 16:04
Szerző: VO101_Tom
ok, körbekérdezek.
Re: SOW 4.0
Elküldve: 2016.09.10. 08:17
Szerző: VO101_NateDog
Van valami info? Tegnap újraraktam az egészet, mentem egy főpróbát ATAGon minden működik.
Re: SOW 4.0
Elküldve: 2016.09.10. 08:42
Szerző: VO101_NateDog
Ennyi kihagyás után remélem nem dobálnak le a parasztok az égről...
Re: SOW 4.0
Elküldve: 2016.09.10. 11:57
Szerző: VO101_Tom
Karaya sem tudja, azt mondta, "gondolom este".
Re: SOW 4.0
Elküldve: 2016.09.10. 13:22
Szerző: VO101_Tom
VO101_NateDog írta:Ennyi kihagyás után remélem nem dobálnak le a parasztok az égről...
We aim to start the server at 12:00 London/UK TIme. This time is approximate as no-doubt there will be some last minute tweaks and tests. As a result, don't panic if there are some slight delays as we start-up. The first mission is a real mission, and it is part of the campaign, but it is also a last soak test and we might have some problems. Pilots should be aware of that, and that we might have a restart if there are issues.
But in the same way it is a test for us, it is also a test for you. This is a perfect opportunity for squads to test their spawn points, aircraft, assign joystick buttons, sort out key mappings, and practice flying. We know that many of you will not have flown CloD for a while, so please do NOT try out your return to the sim by flying (and crashing) a Spit IIa or 109 E4N.
Mission 1 is fully live, in that there will be the correct campaign starting parameters, correct aircraft stock and targets. Losses that occur in Mission 1 are permanent.
But in the same way it is a start-up, it is also a chance to carry out recon, and make the first tentative probes across the Channel to test the mettle of your adversaries. In the same way that the real Battle of Britain started cautiously at first, we have the same here.
Mission 2
Sunday 11-Sep-2016 : 18:00 BST (= 1700z / UTC)
With the first mission done, the second mission will be full-on. It will also be our first "Event" with triple points. We anticipate that the server will be busy (part of the motivation for Mission 1 is to ease players and server alike into the new campaign).
Any damage done in Mission 1 will still be there and, by now, the first re-supply stocks will have started arriving. We expect a lot of activity and a very exciting evening. However, once Mission 2 is running, the server will be switched over the automatic and will run continuously thereafter (problems aside!).
As an event, we will not be supporting individuals who are trying to get set-up. If you are worried about start-up issues, either do it in Mission 1, or contact your command team or squad leader.
Re: SOW 4.0
Elküldve: 2016.09.12. 07:51
Szerző: VO101_NateDog
Tom, nem lehet hogy azért hagytak ki minket a buliból mert nem vettünk részt az előző SOWon?
Re: SOW 4.0
Elküldve: 2016.09.12. 18:30
Szerző: VO101_NateDog
We could not access our airfields yesterday. Could you check it please?
Could be anything. Here are some things to check...
1. Check your squad has "declared" for the Blue side.
2. Check your pilots are signed on for your squad.
3. Check they have have the correct steam/profile name set.
4. Can they log in to the SoW server itself?
5. Can they log into other airfields (e.g. open fields?)
6. Check they have access to the LW board on the forums.
7. Check for aircraft stock: http://www.stormofwar.org/aircraftstock.php.
8. Check your squad has flown sufficient missions.
9. Check with the OKL / LW Command Team that your airfield was allocated.
10. Report the problem on the LW board, incl. any error messages.
-- Dietrich
Re: SOW 4.0
Elküldve: 2016.09.12. 19:00
Szerző: VO101_Tom
VO101_NateDog írta:Tom, nem lehet hogy azért hagytak ki minket a buliból mert nem vettünk részt az előző SOWon?
Heti 10 küldetést én biztos nem tudok repülni, és akkor is necces, ha minden este repülnénk egyet (nem sorites-ről van szó, aminél a pilóták száma is számítana, hogy hetente 10 felszállás legyen század szinten, hanem a század hetente 10 "missiont" repüljön. Ennyit kérnek minimumnak század szinten ahhoz, hogy saját repterünk legyen.
Ha ez nem megy, akkor marad az Open, viszont az gyakorlatilag csak E-1-et és Stukát jelent. Amihez nemtom mennyi kedvem van...
Re: SOW 4.0
Elküldve: 2016.09.13. 09:18
Szerző: VO101_NateDog
Ezt nem is néztem. Akkor ennyi nekem max 2-3 bevetés férne bele hetente, 10 nem. Viszont "szabadúszóként" néha benéznék, ehhez mit kell tennem, elhagyom a századot és ennyi?
Re: SOW 4.0
Elküldve: 2016.09.13. 11:36
Szerző: VO101_Tom
Nem kell elhagyni semmit, amíg nincs állandó repterünk, addig Opent használhatja a század bármikor, bármennyit. A repülőgép leltárban lehet nézni, hogy hol milyen gép elérhető.
Igazat megvallva az is le van írva, hogy állandó repteret akkor igényeljen valaki, ha a század legalább 25 bevetést repült Openről, ezzel megismerte a játék mechanikát, eljárásokat. Ezzel nem is lenne gond. Utána a heti 10 tűnik soknak nekem.
Re: SOW 4.0
Elküldve: 2016.09.13. 20:31
Szerző: VO101_NateDog
ok. Ha leegyeztetjük előre, mehetnénk valamikor!
Re: SOW 4.0
Elküldve: 2016.11.23. 15:09
Szerző: 1/3_vszd_Tazar
Jó kis csapatmunka (szerintem a végén az eredeti két Spitet kapták el):