AWC bevetések

Online hadjáratok

Moderátorok: VO101_Sheriff, VO101_Tom

Huba bá
Hozzászólások: 64
Csatlakozott: 2012.12.07. 16:28

A Stuka 1.2-es Atán, 2100 f/perccel 1 óra 45 percet bírt ki. Közben 300 km/h-val ment földszinten. Az üzemanyagmérőnél az egyes számot fejben ki kell cserélni 0.5-re és akkor még igazat is fog mondani.

Savas: nem tudom gyakoroltad-e földszinten a hajókra dobálást Stukával, de próbáld ki. Nem nagy kunszt, elsőre fog menni, de azért próbáld meg az esti küldi előtt.

E-3-as nagy kalájának a lőszereit szerintetek leteszteljem? Talán ott is találunk valami jóféle muníciót.

Most megnézem, hogy mit csinál a Nagy Stuka többi üzemanyagcsapja.
Huba bá
Hozzászólások: 64
Csatlakozott: 2012.12.07. 16:28

Huba bá írta:Most megnézem, hogy mit csinál a Nagy Stuka többi üzemanyagcsapja.
Nem nagyon akarnak működni... De azt észrevettem, hogy gázadásra megnő a tankokban lévő üzemanyag, kenőanyag mennyisége.
Avatar
VO101_tvr
Hozzászólások: 677
Csatlakozott: 2007.10.24. 08:44

Huba bá írta:E-3-as nagy kalájának a lőszereit szerintetek leteszteljem? Talán ott is találunk valami jóféle muníciót.
Én a magam részéről mindenképpen örülnék neki. Aki nem egy nagy sznájper (én pl nem vagyok) annak nagy segítség lehet. Ha nem tudjuk rajta tartani a sorozatot (márpedig a gépágyúsorozatot kevesen tudják) akkor 1, max 2 db 20mm-es lövedék fog becsapódni. Ilyenkor nem mindegy, hogy annak mennyi a rombolása.
Huba bá
Hozzászólások: 64
Csatlakozott: 2012.12.07. 16:28

Akkor ma 5 óra felé letesztelem. Egy ember kell majd hozzá. AGC ts szerón leszek.
Avatar
VO101_Tom
Hozzászólások: 5390
Csatlakozott: 2007.10.24. 09:03

Szerver jelszó ma:
eggs
Kép
Avatar
VO101_Tom
Hozzászólások: 5390
Csatlakozott: 2007.10.24. 09:03

Megcsináltam a Ju 87 Skint is (kékes):
Ju87 naval letöltés innen

Image

Image
Kép
Avatar
V.4_Pogi
Hozzászólások: 124
Csatlakozott: 2010.03.25. 11:55

VO101_Tom írta:Megcsináltam a Ju 87-88 Skint is (kékes):
Nagyon szépek lettek ;) ,THX.
Avatar
VO101_Mortuus
Hozzászólások: 773
Csatlakozott: 2007.10.28. 15:17

Hát... Ez hiperidegesítő, hogy nem látok semmit földháttérben. Most is faszán követtem Safit a fordulóban olyan 500 méterről, aztán eltűnt. Pedig ez pont fasza lett volna az utána húzó hurka lelövéséhez... Utána keresgélek vadul, hogy hol vagytok lent, erre mögöttem fölöttem egy spit. Szarul is lőtt, sőt egyszer még előttem is volt egy pillanatra, de aztán persze eltűnt számomra. Szóval bocs, hogy nem tudtam pontos helyzetet mondani, de 1-200 méterről nehéz volt a spittel a seggemben. Az vigasztal, hogy a csávó ellőtte szerintem az összes lőszerét :D
Kép

Amit ma megtehetsz, azt holnap is.
Avatar
VO101_tvr
Hozzászólások: 677
Csatlakozott: 2007.10.24. 08:44

Ez a mai küldetés nekünk mega bukta lett ... Ha jól emlékszem csak egy gépünk szállt le ...
Avatar
VO101_Tom
Hozzászólások: 5390
Csatlakozott: 2007.10.24. 09:03

Állítólag Gruberék nem hallottak a whisperemből semmit. Az szopás, mert én mondtam nekik a saját bomberek találkozását, én mondtam nekik a Blenheimek-et, én kértem a segítséget :/
Kép
Avatar
VO101_Mortuus
Hozzászólások: 773
Csatlakozott: 2007.10.28. 15:17

Egyébként nem tudom, hogy tudatosan ránk jöttek-e, nekem úgy tűnik, hogy véletlenül akadtak az utunkba, lásd a blenheimek is arra jöttek.
Mi lett a vége egyébként? Szétbombáztak valamit? És mi?
Kép

Amit ma megtehetsz, azt holnap is.
Avatar
VO101_NateDog
Hozzászólások: 2244
Csatlakozott: 2007.10.24. 18:12
Tartózkodási hely: Dorog
Kapcsolat:

VO101_Mortuus írta:Hát... Ez hiperidegesítő, hogy nem látok semmit földháttérben. Most is faszán követtem Safit a fordulóban olyan 500 méterről, aztán eltűnt. Pedig ez pont fasza lett volna az utána húzó hurka lelövéséhez... Utána keresgélek vadul, hogy hol vagytok lent, erre mögöttem fölöttem egy spit. Szarul is lőtt, sőt egyszer még előttem is volt egy pillanatra, de aztán persze eltűnt számomra. Szóval bocs, hogy nem tudtam pontos helyzetet mondani, de 1-200 méterről nehéz volt a spittel a seggemben. Az vigasztal, hogy a csávó ellőtte szerintem az összes lőszerét :D
Simítások ki vannak kapcsolva a vga control panelen? Milyen felbontásban játszol?
A legnagyobb hiba az volt, hogy miután be lettek azonosítva leszaladt a vörös függöny és gondolkodás nélkül rájuk vetettük magunkat. Amennyire én a dolgokat átláttam Safi meg én csapkodtunk, ti pedig beültetek a gépek mögé. A Safit meglövő gép egyébként átesés előtt billegve eresztett el egy sorozatot a vakvilágba, de most szerencséje volt... A másik hiba, hogy miután én a Tvr-t majd a Safit támadó gépeket is kiválásra kényszerítettem, sajnos mindketten kritikus találatokat kaptak-ez meg az én hibám mert nem tudok célozni, még mindig :roll: - nem tudtad nekem megmondani hova menjek segíteni, pedig lett volna még rá idő. Tudnod kell hol vagy hacsak hozzávetőlegesen is, valami támpontot bemondva. Egy pozitívum volt benne: az első hullámtól megvédtük a bomázóinkat ! Legközelebb másképp lesz, viszünk bele valami taktikát is!
Avatar
VO101_NateDog
Hozzászólások: 2244
Csatlakozott: 2007.10.24. 18:12
Tartózkodási hely: Dorog
Kapcsolat:

Valaki bemondta a végén hogy lőttem egy AI spitet. Ezt most nem értem akkor vannak AIk?
Avatar
VO101_Tom
Hozzászólások: 5390
Csatlakozott: 2007.10.24. 09:03

VO101_Mortuus írta:Egyébként nem tudom, hogy tudatosan ránk jöttek-e, nekem úgy tűnik, hogy véletlenül akadtak az utunkba, lásd a blenheimek is arra jöttek.
Mi lett a vége egyébként? Szétbombáztak valamit? És mi?
Ők igen (Tramencourt), mi nem étrük el Lympne-t. Huba bombázott le 3 hajót, amiből kettő elsüllyedt, egy égve vígan tovább úszott. Miután semmi vadászvédelmünk nem maradt elindultunk északra, majd miután jelentették, hogy Tramencourtnál ellenség, Boulogne-tól délre elfordultunk nyugatra a csatorna fölé lapulni kicsit (nullán). Már a partot sem láttuk, mikor ránk akadt 5-6 Spit. Mindenkit lelőttek. Az első kontakt az puszta véletlen volt (az persze más kérdés, hogy kék radar nélkül a vörösök 100 kilómétereket tudnak repkedni a hátországbnan anélkül, hogy bármilyen infót kapnánk, ez nagyon nem okés így. A debriefnél elmondtam ezt... ismét...), előző hétvégén is ez történt, csak ott az ő bombázóik is le lett lőve. A második kontakt volt nagyon bosszantó, kint a csatorna közepén, a partoktól már látástávolságon kívül honnan tudták, hogy ott vagyunk (6 órából egyenesen ránk jöttek), azt nem értem :evil: Végiglövöldözték a csapatot és eltűntek (visszafordulva a partok felé legalábbis nem üldöztek), de az egyik motor bekrepált, és a part közelében vízre tettem.
Kép
Avatar
VO101_Mortuus
Hozzászólások: 773
Csatlakozott: 2007.10.28. 15:17

Hát ez elég gáz, akkor alig maradt repterünk.

Nate, amikor kérdezted, csak annyit tudtam mondani, hogy az öböltől délre vagyok (ahol elkezdődött a móka), persze mondhattam volna konkrétabban, de a térképre nézni nem volt időm :)
Csapkodni meg azért nem csapkodtam, mert nem láttam semmit. De legközelebb ezen változtatok, megyek lefelé a vezér után abba az irányba, amerre utoljára láttam. Persze nem maradok lent, csak végigcsinálom a rácsapást, aztán majd látok valamit (vagy nem, de az biztos :D)
A vga beállításainál minden application controlled, semmi külön szart nem állítottam be direkt, hogy ne kavarjon semmibe bele a catalyst. Felbontás meg a natív 1680*1050.
Kép

Amit ma megtehetsz, azt holnap is.
Avatar
VO101_tvr
Hozzászólások: 677
Csatlakozott: 2007.10.24. 08:44

VO101_tvr írta:Ez a mai küldetés nekünk mega bukta lett ... Ha jól emlékszem csak egy gépünk szállt le ...
Pár szóban, én hogyan láttam.
Nagyon hangulatosan indult a dolog.
Nate mellé spawn-oltam Arras repterére, ott nézelődtünk hosszasan. Jött a rádiózás, hogy a németek felderítették az angol konvojt. Végignéztük a felderített hajókra riasztott 2 gép, Savas és Huba startolását. Huba felszállása a Ju-88-al igen látványosra sikerült. Ahogy a pálya végén felemelkedett, majd kissé feljött az orra és átesett balra. Mint a lassított felvétel... Mindenki csak nézett csendben...
Aztán eljött a tervezett felszállás ideje. A négy Ju-88 szépen kigurult a pálya végére és egymást szorosan követve indultak és nyugati irányra álltak. Közvetlenül utánuk betonra gurultunk mi is a két géppár 109-es. Nate rádiózta, hogy beszúrta a gázt, néhány másodperc után én is követtem. Alig lemaradva a bombázóktól a levegőben voltunk és zárkóztunk a jobb oldalukra. Nagyon hangulatosan adtuk a bombázóknak a közeli kíséretet alacsonyan 1-2000 m környékén. Törekedtünk e történelmi hűségre, mintha csak Göring parancsára repültünk volna.
Ligescourt repterét elhagyva már látszott a tengerpart vonala és kezdődtek az események...
Először talán Nate rádiózott, hogy 1 óránkban kontaktok, majd a bombázókból is szóltak, hogy ők is látják. Én nyilván csak a figyelmeztetés után láttam már csak a kontaktokat. Tom rádiózott a németeknek, hogy a térségben saját gépek lehetnek-e, de válasz nem jött. Az események kezdtek felgyorsulni, de egyben mintha meg is állt volna az idő számomra. Rendes rádiózásra nem volt idő. Tisztán látszott, hogy jobbról keresztező kb É-D-i irányon kötelék. Alacsonyan az erdősáv felett 4 kontakt szorosan és magasabban 2500-3000 körül szintén 4 gép laza kötelékben. Éreztem, hogy ez nem lesz egyszerű és még lehet fájni is fog. Nate beszólt a rádióba, hogy indul megnézni őket és lenyomta a gép orrát. Én a tőle jobbra a kötelékünk szélén. Eszemben volt, hogy megkérdezem, hogy a magasabb kontaktokat is látja-e arra megyünk vagy a bombázókra, de aztán szó nélkül én is toltam előre a botot... Az enyhe balfordulóban igyekeztem követni, de amint hátranéztem, már láttam, hogy befordult mögém egy indián... ráadásul egész közelre sikerült helyezkednie... Nem túl fantáziadús leborítással próbálkoztam (bár 4v4 légiharcban nem gondolom, hogy ollózva nagyobb sikert lehetne elérni...) de nyilván az alacsony magasság miatt nagy sebességet nem lehetett gyűjteni és maradt mögöttem lőtávolságban. Mire Nate szólt, hogy támadja, már éppen megsorozott és egész jó találatokat ért el. A motor rövid időn belül megállt és ugrani kényszerültem...
A földről láttam, ahogy a 4 Blenheim elindul a szárazföld belseje felé, gondolom valamelyik repterünket (Tramencourt???) támadni... A többit rádión hallottam...
Összességében jól elkalapáltak bennünket.
Ritka nagy szerencsétlenségnek gondolom, hogy a nem kicsi légtérben így sikerült összefutnunk egy ellenséges kötelékkel.
Több hibát is vétettünk... A közelkíséret nem alkalmas módszer a 109-esnek, mint ahogy anno sem volt az. Alacsony magasságban energiafölény nélkül harcot kezdeményezni kétesélyes dolog.
Avatar
VO101_NateDog
Hozzászólások: 2244
Csatlakozott: 2007.10.24. 18:12
Tartózkodási hely: Dorog
Kapcsolat:

VO101_Mortuus írta:Hát ez elég gáz, akkor alig maradt repterünk.

Nate, amikor kérdezted, csak annyit tudtam mondani, hogy az öböltől délre vagyok (ahol elkezdődött a móka), persze mondhattam volna konkrétabban, de a térképre nézni nem volt időm :)
Csapkodni meg azért nem csapkodtam, mert nem láttam semmit. De legközelebb ezen változtatok, megyek lefelé a vezér után abba az irányba, amerre utoljára láttam. Persze nem maradok lent, csak végigcsinálom a rácsapást, aztán majd látok valamit (vagy nem, de az biztos :D)
A vga beállításainál minden application controlled, semmi külön szart nem állítottam be direkt, hogy ne kavarjon semmibe bele a catalyst. Felbontás meg a natív 1680*1050.
Nem tudtam így belőni merre vagy... Régen volt ATI vgam, kapcsolj ki minden képjavító funkciót, ha esetleg be van valami kapcsolva. Nézd meg a monitornak megfelelő eggyel rosszab felbontást is hátha jobb. Én ezért állítottam vissza HD-ról az enyémet.
Avatar
VO101_Tom
Hozzászólások: 5390
Csatlakozott: 2007.10.24. 09:03

VO101_NateDog írta:Valaki bemondta a végén hogy lőttem egy AI spitet. Ezt most nem értem akkor vannak AIk?
Lehet, hogy kilépett mielőtt leért volna. Akkor az AI átveszi a pilóta helyét, és az AI-nak címzi a lelövést. Vagy ha kiugrik, akkor sem írja már oda a gép becsapódásakor, hogy ki ült benne.
Kép
Savas
Hozzászólások: 149
Csatlakozott: 2012.08.07. 20:19

VO101_Mortuus írta:A vga beállításainál minden application controlled, semmi külön szart nem állítottam be direkt, hogy ne kavarjon semmibe bele a catalyst. Felbontás meg a natív 1680*1050.

Üdv!

Próbáld meg így:
[core]
RandSeed = 0
TexQual=3
TexFlags.PolygonStipple=0
Shadows=1
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
LandShading=2
LandDetails=2
Sky=3
Forest=1
VisibilityDistance=5
LandGeom=2
DrawCollisions=1
Water=-1
Effects=1
EffFlags.Light=1
EffFlags.SpriteRender=0
Grass=3
CordEffect=1
UseFog=0
UseLandCube=1
UseLandConnectedObject=1
LinearObjectManager=1
Roads=1
Sun=1
Clouds=1
EffFlags.LightSpritesProj=1
ShadowMapSize=5
TexFlags.AsyncLoad=1
TexFlags.ShowTexture=0
SimpleMesh.SWTransform=0
SimpleMesh.QuadTreeClip=1
SimpleMesh.InstancingHW=1
EffFlags.LightContextSprites=1
CloudsFlags.Detailed=1
TexFlags.CreateHDR=1
Decals=2
EffFlags.SWLight=0
TexFlags.CockpitOnePass=0
MegaTexture=0
TexFlags.Reflection=0
RenderTargetQual=3
MSAA=2
MeshStatics=1
MeshStaticsDetail=2
SimpleMesh.QTNoCompose=0
MeshFirstLod=0
MeshShowLod=0
SpawnHumans=0
TexFlags.FastTransparency=1
TexFlags.SSAO=0
TexFlags.VSync=0
Avatar
VO101_tvr
Hozzászólások: 677
Csatlakozott: 2007.10.24. 08:44

Ezek mehetnének a CloD fórumba is, nem kell neki a titkosítás :-)
Válasz küldése