Tom,
a G940-hez a Logitech profiler-t használod a kiosztáshoz, vagy a játékon belül osztod ki a gombokat?
Re: Falcon 4.0 BMS 4.32, 4.33
Elküldve: 2016.04.29. 20:11
Szerző: VO101_Mate
Újraindításnál most is "reset"-eli a beállíásaimat..ez így gáz.
Re: Falcon 4.0 BMS 4.32, 4.33
Elküldve: 2016.04.29. 22:37
Szerző: VO101_Tom
VO101_Mate írta:Tom,
a G940-hez a Logitech profiler-t használod a kiosztáshoz, vagy a játékon belül osztod ki a gombokat?
Nálam a gázkaron lévő hat switchek csak akkor működnek, ha profilerben valami bill kombinációt adok nekik, és azt állítom be a játékban is. Minden más gombot felismer joy gombként, így azokat használom.
VO101_Mate írta:Újraindításnál most is "reset"-eli a beállíásaimat..ez így gáz.
Csak az axis controls megy el ugye, a bill. kiosztás nem?
Próbáld ki, hogy akármelyik joyra, gázkarra tett gombot újra beállítod, akkor látod, hogy a controller ID-t összekavarta-e.
Ilyen volt nekem is régen, nem emlékszem hogyan és mitől javult meg. Azt biztosan tudom, hogy a kontrollert minden alkalommal be kell dugni, ha a falcont elindítod. Arra is figyelni kell, hogy ugyanabba az USB-be legyen bedugva, ha lehet ne HUB-ba hanem közvetlen alaplapba. Akkor valszeg nem fogja a controller ID-ket variálni.
Egy ötletet olvastam több helyen is, menj be configba, állítsd be és ments el mindent, majd lépj ki (vagy taszkolj ki), és a konfig mappában (Falcon BMS 4.33 U1\User\Config) a axismapping.dat és joystick.cal fájlokon jobb klikk, tulajdonságok, és pipa a read only-ra.
Esetleg még az lehet gond, ha a falcon-t C-re teszed Program Files-ba vagy hasonló helyre, és rendszergazdai indítás nélkül nem lehet módosítani a fájlokat. Falcont-t rendszergazdaként indítva esetleg működhet (ne a splash screen-en keresztül, hanem a Bin, x64 mappában lévő falcon bms exe-t közvetlenül rendszergazdaként indítva.
Re: Falcon 4.0 BMS 4.32, 4.33
Elküldve: 2016.07.08. 17:07
Szerző: VO101_Tom
Akit érdekel, a 4.33-as F-16 kabinokhoz is van már pilóta modell a kabinba. Itt van az instrukció, hogy hogyan kell feltenni.
Az install kb ugyanaz, mint volt, a LOD editorral meg kell nyitni a játék modellek adatbázist, ott a 4-es számút kicserélni a letölthető modellre.
A korábbi BMS-ektől eltérően a pilóta most már külön modell, nincs hozzá csatolva az F-16 kabinhoz. Ennek van előnye is, hogy nem csak F-16 kabinba kerülhet ugyanez a modell (nem néztem végig, hogy mikhez jó még), és van hátránya is (a láb nem mozog a pedállal együtt).
Ehhez csatlakozik még egy dolog, a Weapon Delivery Planner legújabb verzióiban van már egy beépített gomb, ami a WDP kneeboard lapjaiból csinál dds fájlokat, és automatikusan felülírja a játék könyvtárban lévő kneeboard textúrát. A 2D-s térképes tervezés után -ki kell taszkolni- rá lehet tölteni a 3D kabinban lévő modell kneeboardjára az aktuális küldetést.
WDP oldal:
WDP lapok a kneeboardon:
A felbontás itt elég rossz, de azért látni a lényeget. A bevetés adatai, fegyverek tervezett beállításai, útvonalpontok, frekik, minden lényeges infó egy lapon.
Ebbe most futottam bele, Máté, Papi, ezt érdemes lenne kipróbálnotok:
Fix: Load up BMS and set up your controls as you would. Have a fly around and make sure everything is working fine, ie rudders aren't reversed or brakes aren't reversed. Then save config, exit BMS, and go to your \Falcon BMS 4.32\User\Config folder, and right click -> Properties on the axismapping.dat file and the jostick.cal file and make both read-only. That will lock in your settings.
Re: Falcon 4.0 BMS 4.32, 4.33
Elküldve: 2016.08.25. 06:24
Szerző: VO101_Papi
VO101_Tom írta:Ebbe most futottam bele, Máté, Papi, ezt érdemes lenne kipróbálnotok:
Fix: Load up BMS and set up your controls as you would. Have a fly around and make sure everything is working fine, ie rudders aren't reversed or brakes aren't reversed. Then save config, exit BMS, and go to your \Falcon BMS 4.32\User\Config folder, and right click -> Properties on the axismapping.dat file and the jostick.cal file and make both read-only. That will lock in your settings.
Na majd segítesz benne jól !
Re: Falcon 4.0 BMS 4.32, 4.33
Elküldve: 2016.09.08. 00:26
Szerző: VO101_Tom
Ma repültünk egy fasza öt gépes küldit saját kampányban, Tibi, Merlin, Cancri, Gabi meg én. Tibi 10 gépet lőtt (hatot gépágyúval), mi Gáborral 4-4 -et (hullottak a "Tuhojok" - sok Szuhoj 27-es 30-as közé keveredett Tu-16-ot a harc hevében simán le-Tuhojoztam ), Merlinék is aprítottak, de nem emlékszem pontosan, hogy nekik mennyi lett a vége, Merlin előléptetést is kapott, asszem 6 gépet lőttek ők is. Légi győzelmek alapján valami árkád lövölde lenne, de a Falcon legerősebb fokozatán, Strong DPRK-n Iron Fortress hadjáratot kezdtük el tegnap.
A vége is izgalmasra sikerült, két sidewinderrel és 800 font üzával inkább lelépünk egy közeledő package elől, de a szemetek a reptérig jöttek. Négy 29-es, és ismeretlen számú Su-27 és Su-30-as. Na ott elkezdte végre aprítani őket a saját légvédelem is, én már a parkolóhelyen állva moziztam végig, ahogy a Partiotok vagy Hawk-ok lekapták az egész köteléket. Gabi épp akkor volt leszállóban, ő is csak kapkodta a fejét, hogy egyszer a saját légvédelmi rakéták húznak el mellette, utána a 29-esek esnek rá. Szerencsére túléltük, és itt lőttem pár screenshotot is:
Re: Falcon 4.0 BMS 4.32, 4.33
Elküldve: 2016.09.09. 07:33
Szerző: VO101_Mate
Ennyire arcade a Falcon?
Re: Falcon 4.0 BMS 4.32, 4.33
Elküldve: 2016.09.09. 09:43
Szerző: VO101_Tom
Jöhetnél néha, és meglátnád mennyire az vagy sem
Re: Falcon 4.0 BMS 4.32, 4.33
Elküldve: 2016.09.25. 09:40
Szerző: VO101_Mate
4.33 U1 a current?
Re: Falcon 4.0 BMS 4.32, 4.33
Elküldve: 2016.09.25. 13:09
Szerző: VO101_Tom
Da.
(Nem kell semelyik korábbi verziót feltenni, sima 4.33-at sem.)
Minden doksi továbbra is kompatibilis ezzel, a changelogban benne vannak a változások, amik többnyire inkább bugfixek, az egyetlen hozzáadott új content a Deliah rakéta az izraeli gépekhez.
U1-re telepíthető.
Re: Falcon 4.0 BMS 4.32, 4.33
Elküldve: 2016.10.12. 23:17
Szerző: VO101_Tom
Egész fasza HUD Mod 4.33-hoz, az üvegnek más 3d modellt használ, de ami fontosabb, pl a block 40-esnél a szélesített HUD is teljes szélességében használható ezzel. Alap Falconban csak a keret más, de ugyanúgy csak a régi HUD méretű körben látható a rávetített adat. Ezzel már jó.