AWC bevetések

Online hadjáratok

Moderátorok: VO101_Sheriff, VO101_Tom

Avatar
VO101_tvr
Hozzászólások: 677
Csatlakozott: 2007.10.24. 08:44

Dumbo írta:Üdv! Remélem megfeleltet kaptam legutóbb. :roll:
Mi baj lett volna? Hacsak az nem hogy a Hurri-k nagyobb energiával érkeztek :D meg aztán nagy magasságú géppár légiharc gyakorlatunk mondhatni zéró. De ezzel vagyunk így szerintem még egy páran.
A géppár kötelékről egy gondolat. Rendre kialakul a 'vonal harcrend' ;) sajnos nem oldalirányban, hanem a kísérő teljesen 6 órában követi a vezért. Törekedni kellene, hogy ez ne így legyen, hiszen így a kísérő teljesen védtelenné válik. A SOWC-on is így lőttek meg egyszer engem is... A vezér nemcsak hogy a kísérő 6-ját nem látja, de magát a kísérőt is alig. Ez viszont a légiharc közben a helyezkedést akadályozza. Szerintem a kísérő 2-300 m-es oldaltérközzel és alig vagy kissé (kb 100m) lemaradva kellene kísérjen. Így mindketten jól láthatják egymást.
Avatar
Herr Laca
Hozzászólások: 104
Csatlakozott: 2011.05.11. 14:47

VO101_tvr írta:Az tök jó lenne, ha tesztelitek milyen hevederezés lesz a leghatékonyabb a Blenheim ellen. Előre is köszi.

Teljesen mindegy mivel mész ellenük,egy dolgot kell csinálnod. E4 el is csak kiskalával vagy a motor vagy a motor és a törzs közti részt ,vagy a szárny végeket. Ott pikk pakk kigyulladnak és borulnak lefelé. Kb egy rácsapás egy bomber.
Ha felülről csapod akkor a pilóta fülkét ,de én azt tapasztalom,hogy sokkal hatékonyabbak felfele a géppuskásaik,mint lefele. Bár lehet nekem nem volt szerencsém:)
Avatar
VO101_NateDog
Hozzászólások: 2244
Csatlakozott: 2007.10.24. 18:12
Tartózkodási hely: Dorog
Kapcsolat:

VO101_tvr írta:
Dumbo írta:Üdv! Remélem megfeleltet kaptam legutóbb. :roll:
Mi baj lett volna? Hacsak az nem hogy a Hurri-k nagyobb energiával érkeztek :D meg aztán nagy magasságú géppár légiharc gyakorlatunk mondhatni zéró. De ezzel vagyunk így szerintem még egy páran.
A géppár kötelékről egy gondolat. Rendre kialakul a 'vonal harcrend' ;) sajnos nem oldalirányban, hanem a kísérő teljesen 6 órában követi a vezért. Törekedni kellene, hogy ez ne így legyen, hiszen így a kísérő teljesen védtelenné válik. A SOWC-on is így lőttek meg egyszer engem is... A vezér nemcsak hogy a kísérő 6-ját nem látja, de magát a kísérőt is alig. Ez viszont a légiharc közben a helyezkedést akadályozza. Szerintem a kísérő 2-300 m-es oldaltérközzel és alig vagy kissé (kb 100m) lemaradva kellene kísérjen. Így mindketten jól láthatják egymást.
A kísérőnél a géppár pk legyen a kis oldalablakban, az erre van kitalálva és probléma megoldva. :mrgreen:
mijki95
Hozzászólások: 19
Csatlakozott: 2012.12.16. 00:26

Herr Laca írta:
Teljesen mindegy mivel mész ellenük,egy dolgot kell csinálnod. E4 el is csak kiskalával vagy a motor vagy a motor és a törzs közti részt ,vagy a szárny végeket. Ott pikk pakk kigyulladnak és borulnak lefelé. Kb egy rácsapás egy bomber.
Ha felülről csapod akkor a pilóta fülkét ,de én azt tapasztalom,hogy sokkal hatékonyabbak felfele a géppuskásaik,mint lefele. Bár lehet nekem nem volt szerencsém:)
Ez működik AI Bleinheim ellen, de a waron humán bomberek lesznek, akik egy kis tűz miatt nem fognak rögtön kiugrani. Persze nem a "nagy" tűzre gondolok.
A Spitzgeschloss mit kern, Hart azért hatásosabb humán ellen, mert ugye nagyobb célt kell eltalálni(a géptörzset) és a pilótának 0 védelme van. Hátranézel üres az egész gép, vászon és a fém merevítők "védik" a pilótát és a lövészt.
Vadászok ellen nem tudom, hogy mennyire hatásos a Hart, főleg a Hurri-ra gondolok, mert ugye az szinte teljesen vászon és fa, így a gép nagy részén valószínűleg minimális roncsolással áthaladna a lövedék. Hasonló lehet a Spittel is a helyzet. De ezt még valamikor kipróbáljuk.
Avatar
Herr Laca
Hozzászólások: 104
Csatlakozott: 2011.05.11. 14:47

mijki95 írta:
Herr Laca írta:


Ez működik AI Bleinheim ellen, de a waron humán bomberek lesznek, akik egy kis tűz miatt nem fognak rögtön kiugrani. Persze nem a "nagy" tűzre gondolok.
A Spitzgeschloss mit kern, Hart azért hatásosabb humán ellen, mert ugye nagyobb célt kell eltalálni(a géptörzset) és a pilótának 0 védelme van. Hátranézel üres az egész gép, vászon és a fém merevítők "védik" a pilótát és a lövészt.
Vadászok ellen nem tudom, hogy mennyire hatásos a Hart, főleg a Hurri-ra gondolok, mert ugye az szinte teljesen vászon és fa, így a gép nagy részén valószínűleg minimális roncsolással áthaladna a lövedék. Hasonló lehet a Spittel is a helyzet. De ezt még valamikor kipróbáljuk.
Nemtom én néha szokok humánt is lőni ,nagy változás nincs abban ,hogy a humánnak vagy az ai nak ég a motorja. De biztos jobb az amit te mondasz csak én azt mondtam ,hogy nem kell túlspilázni ,leesnek azok akármivel is:) Ráköpsz oszt széthullik:)
Huba bá
Hozzászólások: 64
Csatlakozott: 2012.12.07. 16:28

VO101_tvr írta:Az tök jó lenne, ha tesztelitek milyen hevederezés lesz a leghatékonyabb a Blenheim ellen. Előre is köszi.
Egyértelműen ez a kern, Hart üt a legjobban kiskalában. A Hurrit hátulról meglőttem és a pilótán keresztül kilőttem az egyik hengerét.

Egyszerűen átvágja az angol gépeket. Csak arra kell figyelni, hogy a kritikus rendszerekre kell célozni (nem mintha más lőszerrel nem).

Laca: Miért ne lenne nagy változás? Az ai már akkor kiugrik, ha kigyullad a gép kereke. A humán haza fog evickélni egy motorral is. Nem fog szétesni az angol partok előtt a gépe. Legoptimistább esetben a sebzett motorja fog leesni félúton. A Blenheim meg elméletileg fel van szerelve tűzoltókészülékkel. Ha pedig nem a motorja gyullad ki, akkor lenyomja és a sebesség fogja eloltani az égő részeket.
Avatar
Herr Laca
Hozzászólások: 104
Csatlakozott: 2011.05.11. 14:47

Huba bá írta:
VO101_tvr írta:Az tök jó lenne, ha tesztelitek milyen hevederezés lesz a leghatékonyabb a Blenheim ellen. Előre is köszi.
Egyértelműen ez a kern, Hart üt a legjobban kiskalában. A Hurrit hátulról meglőttem és a pilótán keresztül kilőttem az egyik hengerét.

Egyszerűen átvágja az angol gépeket. Csak arra kell figyelni, hogy a kritikus rendszerekre kell célozni (nem mintha más lőszerrel nem).

Laca: Miért ne lenne nagy változás? Az ai már akkor kiugrik, ha kigyullad a gép kereke. A humán haza fog evickélni egy motorral is. Nem fog szétesni az angol partok előtt a gépe. Legoptimistább esetben a sebzett motorja fog leesni félúton. A Blenheim meg elméletileg fel van szerelve tűzoltókészülékkel. Ha pedig nem a motorja gyullad ki, akkor lenyomja és a sebesség fogja eloltani az égő részeket.

Igazad van ,most néztem meg nekem is az van betárazva ,minden ötödiknek meg foszforos.
Avatar
VO101_tvr
Hozzászólások: 677
Csatlakozott: 2007.10.24. 08:44

A géppározásról készítettem néhány screenshot-ot, hogy szerintem hogy lenne jó.
Ha a kisablakban látszik a vezér az nekem már nagyon lapos szögnek tűnik és a kísérő mögötti légteret érdemben nehézkes figyelni.
A vezér 45-60° körül kell látszódjék, hogy kölcsönösen figyelni tudják egymás 6 óráját.

Így néz ki a 45° a kísérő szemszögéből és felülnézetből:
2013-02-20_00001.jpg
2013-02-20_00002.jpg
Avatar
VO101_tvr
Hozzászólások: 677
Csatlakozott: 2007.10.24. 08:44

Kissé előrébb zárkózva kb 60°-os szögben így látszik a vezér:
2013-02-20_00004.jpg
2013-02-20_00003.jpg
A légtérben nyilván lazábbra kell venni a köteléket, gondolom legkevesebb 200 métert érdemes hagyni. Ez ilyen:
2013-02-20_00005.jpg
Savas
Hozzászólások: 149
Csatlakozott: 2012.08.07. 20:19

Sziasztok!

Vasárnapi küldetésre jelentkezem.
Savas
Hozzászólások: 149
Csatlakozott: 2012.08.07. 20:19

Tvr, jók a képek, és rátapintottál a lényegre, ezt mindig így kell(ene) csinálni.
Fordulóknál fellépő szétszakadás is kiküszöbölhető Crossover alkalmazásával.
Avatar
VO101_tvr
Hozzászólások: 677
Csatlakozott: 2007.10.24. 08:44

A crossover fordulóhoz is szükséges, hogy a kísérő oldaltérközzel ugyan de ne legyen lemaradva. Egyébként csak csapódik a vezér után mint a karikásostor. A kísérő annyira elöl kell legyen, hogy a vezér egy határozott fordulóval éppen a kísérő mögött tudjon alapból elhúzni.
Savas
Hozzászólások: 149
Csatlakozott: 2012.08.07. 20:19

Készítettem egy videót, nem egy mai track, de remélem segít:
http://www.youtube.com/watch?v=MboVdR9AFpM
Avatar
VO101_tvr
Hozzászólások: 677
Csatlakozott: 2007.10.24. 08:44

Szép bevetés vár ránk. :D
Gyakorlatilag riadóstart-tal azonnal emelni kell a gépeket, akár egyénileg, rendeződés a levegőben és ki a csatorna fölé :-) Lényeges lesz a repülőtér ismerete, párhuzamosan több gépnek kell majd felszállni.
A rajoknak magassági lépcsőzés lesz, ki kell osztani az őrjáratozási magasságokat. A legalsó raj megnyerheti a Blenheimeket. A felderített vadászokat pedig harcba vonni vagy jelenteni és elkerülni lesz érdemes?
Aztán másodlagos feladatként bemenni Lympne fölé szabad vadászatra... Ez olyan igazai ATAG-os feladat lesz.
A zöld csapatnak a Tramencourt - Eastchurch útvonal ÉK-i kerülővel érdekes lesz. Kíváncsi leszek, hogy adja majd ki repidővel.
Avatar
VO101_Tom
Hozzászólások: 5390
Csatlakozott: 2007.10.24. 09:03

Ma este 8-9 felé TS-en gyülekezzünk, és akkor átbeszéljük a vasárnapi teendőket.

Image
Kép
Savas
Hozzászólások: 149
Csatlakozott: 2012.08.07. 20:19

Nyugtázva.
Avatar
VO101_Tom
Hozzászólások: 5390
Csatlakozott: 2007.10.24. 09:03

Ebben a felszállási rendszerben szállunk fel vasárnap.

Image
Kép
Avatar
VO101_NateDog
Hozzászólások: 2244
Csatlakozott: 2007.10.24. 18:12
Tartózkodási hely: Dorog
Kapcsolat:

VO101_Tom írta:Ebben a felszállási rendszerben szállunk fel vasárnap.
Ok, köszi!
Avatar
VO101_tvr
Hozzászólások: 677
Csatlakozott: 2007.10.24. 08:44

VO101_Tom írta:Ebben a felszállási rendszerben szállunk fel vasárnap.
Fasza. Reméljük jól fog működni. Tedd fel a SOWC fórumba is, lássák a többiek is akik onnan indulnak.
Avatar
VO101_Sheriff
Hozzászólások: 1218
Csatlakozott: 2007.10.23. 22:06

Mikor kezdünk? Fél 8-kor TS?
A barátok jönnek mennek, az ellenségek meg csak gyűlnek...
Válasz küldése