Nos, nálam totál katasztrófa
Nem gondoltam, hogy ennyit fogok bénázni, még akkor sem, ha 8 éve nem voltam war küldiben. Nem is értem, mi volt a baj, mindent igyekeztem a normál értékeken tartani, de valahogy mindig lecsúsztam. Erre rá is fogok nézni, nagyon bosszant.
Így persze hiába tekergettem a nyakam, arról, hogy az angolok honnan jöttek, fogalmam sincs, kb. olyan volt, mint életem első küldijein, reccs, hűtő el, és már léphettem is haza. Sajnos az elején túlságosan lenyomtam, nem maradt elég magasságom a motorleállásig, hogy Calais fölé érjek, így dobbantanom kellett pár kilométerre a partoktól.
Na, a következő jobb lesz!
AWC bevetések
Moderátorok: VO101_Sheriff, VO101_Tom
- VO101_Mortuus
- Hozzászólások: 773
- Csatlakozott: 2007.10.28. 15:17
Amit ma megtehetsz, azt holnap is.
- VO101_NateDog
- Hozzászólások: 2244
- Csatlakozott: 2007.10.24. 18:12
- Tartózkodási hely: Dorog
- Kapcsolat:
Épségben leszálltam, egy hurri jobb csűrőjét letépte a gépágyú sorozatom, nem kaptam meg, gondolom leszállt.
- VO101_NateDog
- Hozzászólások: 2244
- Csatlakozott: 2007.10.24. 18:12
- Tartózkodási hely: Dorog
- Kapcsolat:
Majd belerázódsz, itt azért gépészkedni is kell. Hétköznap ha tudsz gyakorolj ATAGon. Amúgy nem a láthatóság a játék erőssége, sajnos elbaszott egy LOD rendszere van, amin az alacsony fps sem segít... Nekem az volt az érthetetlen az elején, hogy végig azt hittem Tomra, hogy te vagy, így állandóan elécsúsztam.VO101_Mortuus írta:Nos, nálam totál katasztrófa
Nem gondoltam, hogy ennyit fogok bénázni, még akkor sem, ha 8 éve nem voltam war küldiben. Nem is értem, mi volt a baj, mindent igyekeztem a normál értékeken tartani, de valahogy mindig lecsúsztam. Erre rá is fogok nézni, nagyon bosszant.
Így persze hiába tekergettem a nyakam, arról, hogy az angolok honnan jöttek, fogalmam sincs, kb. olyan volt, mint életem első küldijein, reccs, hűtő el, és már léphettem is haza. Sajnos az elején túlságosan lenyomtam, nem maradt elég magasságom a motorleállásig, hogy Calais fölé érjek, így dobbantanom kellett pár kilométerre a partoktól.
Na, a következő jobb lesz!
- VO101_Tom
- Hozzászólások: 5390
- Csatlakozott: 2007.10.24. 09:03
A megbeszélés nagy része a következő küldetés tervezésével ment, de persze a mostaniról is volt szó.
A vasárnapi reppenés végeredménye számokban: 13 lelőtt ellenséges gép (Spit: 5, Hurri. 8), 18 saját veszteség mellett (E-1: 7, E-4: 6, 110: 2, Ju-88: 3). Lebombáztuk Willmingtont, de elvesztettük Oye Plage reptereket. Sikeresen felderítettük, és aktív repülőtérként azonosítottuk Lympne és Eastchurch Repülőtereket, és lokalizáltunk számos légvédelmi állást.
MKHL végezte a felderítéseket, volt négy sérült E-1-esünk, abból három veszett el, egy hazaért. Meglőttünk pár angolt, de csak kettő nem ért haza (hazai terület előnye).
A terv alapvetően jó volt, amit a küldi elején nem tudhattunk, hogy Lympne aktív. Valszeg Willmington mgtámadásakor azonnal riasztották Lympne-i vadászokat, akik a bombázók nyakába estek. Ez a támadó egység szenvedte a legnagyobb veszteségeket, bár elsősorban a vadászokat támadták. A 110-esek nem váltak ki a támadásból, még akkor sem mikor őket lőtték, ezért dicséretet kaptak. Egyik Ju 88-ast saját gép lőtte le (fél motorral evickélt haza Widukind, amikor valami mesza meglőtte). A finnekről senki nem tudott semmit, állítólag leszorították őket alacsonyra, és a bombázók bejöttek magasan. Mi ebből nem tudtunk semmit, mert se nem rádióztak, se nem chateltek.
A mostani küldin lesznek már konvojok is, az értük kapható kreditek miatt ezek a legértékesebb célok akár védelemről akár támadásról van szó. Másodlagosan ki kellene ütni Limpne-t, mert fenyegetést jelent. A hadművelet tervezése folyamatban van. Ha valaki tudja, hogy itt lesz vasárnap, az minél előbb jelezze, hogy a gépkiosztással lehessen számolni.
Ami a mi részünket illeti 12 helyből 11 et elfoglalva szálltunk fel, (főleg a schwarm 1-ben történteket tudom írni), első 50-60 percben járőröztünk, utána volt 20 perc légi harc, majd leszállás. Mikor megtámadtak minket azonnal meglőttek két gépet, Tibi kigyulladt és hősi halált halt. Mortuus elindult haza, de a hajtóműve beállt, és letette a csatornára. Azután harcoltunk Calais fölött, majd onnan üldöztünk hazafelé tartó gépeket. Huba és én szereztünk egy-egy kill-t. Bosszant, mert a végén azt a négyes Hurri köteléket jó lett volna teljesen leradírozni, meg az a kettő ami először osont hazafelé nullán a csatorna felett, azok is vert helyzetben voltak, csak nem tudtam hol vannak a vadászaik, és egyedül inkább nem kavarogtam 2000 alatt, így Dover kikötőjénél otthagytam őket. Hat lehetséges killből meglőttem hármat, abból egynek ugrania kellett, kettő leszállt. Lehetne jobb is az arány.
A kötelékezésben a kommunikációval volt gondom, az sosem baj, ha valaki lemarad, elveszti a másikat, vagy nem megy úgy a gépe ahogy kell, a gond akkor van, ha erről nem szól, és azzal megy az idő, hogy a jókorára nőtt leszakadással, foglalkozzunk, egymást keressük ahelyett, hogy a légteret figyelnénk. Legközelebb erre figyeljünk majd. Morti, hogy a géped hogy és mennyit megy, ez a dolog gyakorlás része, amit elvileg csak te tudsz, hogy mennyire van kézben, ha gyakorlás kell, nekünk mindig szólhatsz, ha online vagyunk steamen, mehetünk pár kört ATAg-on. Mikor leszakadsz, onnan nehéz visszakapaszkodni, a nincs olyan teljesítménytöbblet, hogy pikk-pakk visszazárkózz, ezért azonnal szólni kell, ha azt látod, hogy a vezér gyorsabb. Nem azon a +- 10 km/h-n fog múlni hogy lelőnek vagy sem, hogy visszaveszem a gázt elmekedés közben.
A héten folyamatosan írom majd ha lesznek tudnivalók, nézzétek a fórumot rendszeresen.
A vasárnapi reppenés végeredménye számokban: 13 lelőtt ellenséges gép (Spit: 5, Hurri. 8), 18 saját veszteség mellett (E-1: 7, E-4: 6, 110: 2, Ju-88: 3). Lebombáztuk Willmingtont, de elvesztettük Oye Plage reptereket. Sikeresen felderítettük, és aktív repülőtérként azonosítottuk Lympne és Eastchurch Repülőtereket, és lokalizáltunk számos légvédelmi állást.
MKHL végezte a felderítéseket, volt négy sérült E-1-esünk, abból három veszett el, egy hazaért. Meglőttünk pár angolt, de csak kettő nem ért haza (hazai terület előnye).
A terv alapvetően jó volt, amit a küldi elején nem tudhattunk, hogy Lympne aktív. Valszeg Willmington mgtámadásakor azonnal riasztották Lympne-i vadászokat, akik a bombázók nyakába estek. Ez a támadó egység szenvedte a legnagyobb veszteségeket, bár elsősorban a vadászokat támadták. A 110-esek nem váltak ki a támadásból, még akkor sem mikor őket lőtték, ezért dicséretet kaptak. Egyik Ju 88-ast saját gép lőtte le (fél motorral evickélt haza Widukind, amikor valami mesza meglőtte). A finnekről senki nem tudott semmit, állítólag leszorították őket alacsonyra, és a bombázók bejöttek magasan. Mi ebből nem tudtunk semmit, mert se nem rádióztak, se nem chateltek.
A mostani küldin lesznek már konvojok is, az értük kapható kreditek miatt ezek a legértékesebb célok akár védelemről akár támadásról van szó. Másodlagosan ki kellene ütni Limpne-t, mert fenyegetést jelent. A hadművelet tervezése folyamatban van. Ha valaki tudja, hogy itt lesz vasárnap, az minél előbb jelezze, hogy a gépkiosztással lehessen számolni.
Ami a mi részünket illeti 12 helyből 11 et elfoglalva szálltunk fel, (főleg a schwarm 1-ben történteket tudom írni), első 50-60 percben járőröztünk, utána volt 20 perc légi harc, majd leszállás. Mikor megtámadtak minket azonnal meglőttek két gépet, Tibi kigyulladt és hősi halált halt. Mortuus elindult haza, de a hajtóműve beállt, és letette a csatornára. Azután harcoltunk Calais fölött, majd onnan üldöztünk hazafelé tartó gépeket. Huba és én szereztünk egy-egy kill-t. Bosszant, mert a végén azt a négyes Hurri köteléket jó lett volna teljesen leradírozni, meg az a kettő ami először osont hazafelé nullán a csatorna felett, azok is vert helyzetben voltak, csak nem tudtam hol vannak a vadászaik, és egyedül inkább nem kavarogtam 2000 alatt, így Dover kikötőjénél otthagytam őket. Hat lehetséges killből meglőttem hármat, abból egynek ugrania kellett, kettő leszállt. Lehetne jobb is az arány.
A kötelékezésben a kommunikációval volt gondom, az sosem baj, ha valaki lemarad, elveszti a másikat, vagy nem megy úgy a gépe ahogy kell, a gond akkor van, ha erről nem szól, és azzal megy az idő, hogy a jókorára nőtt leszakadással, foglalkozzunk, egymást keressük ahelyett, hogy a légteret figyelnénk. Legközelebb erre figyeljünk majd. Morti, hogy a géped hogy és mennyit megy, ez a dolog gyakorlás része, amit elvileg csak te tudsz, hogy mennyire van kézben, ha gyakorlás kell, nekünk mindig szólhatsz, ha online vagyunk steamen, mehetünk pár kört ATAg-on. Mikor leszakadsz, onnan nehéz visszakapaszkodni, a nincs olyan teljesítménytöbblet, hogy pikk-pakk visszazárkózz, ezért azonnal szólni kell, ha azt látod, hogy a vezér gyorsabb. Nem azon a +- 10 km/h-n fog múlni hogy lelőnek vagy sem, hogy visszaveszem a gázt elmekedés közben.
A héten folyamatosan írom majd ha lesznek tudnivalók, nézzétek a fórumot rendszeresen.
- VO101_Mortuus
- Hozzászólások: 773
- Csatlakozott: 2007.10.28. 15:17
Rádzsör!
Amit ma megtehetsz, azt holnap is.
- VO101_Tom
- Hozzászólások: 5390
- Csatlakozott: 2007.10.24. 09:03
ZG-26 osok támadása, egyikük felvette:
- VO101_tvr
- Hozzászólások: 677
- Csatlakozott: 2007.10.24. 08:44
Nagyon király! Jól néz ki a nagy romboló kötelék. És hangulatos a német rádiózás alatta.VO101_Tom írta:ZG-26 osok támadása, egyikük felvette
- VO101_NateDog
- Hozzászólások: 2244
- Csatlakozott: 2007.10.24. 18:12
- Tartózkodási hely: Dorog
- Kapcsolat:
Csúnyán le lettek mészárolva...
- VO101_Tom
- Hozzászólások: 5390
- Csatlakozott: 2007.10.24. 09:03
Offline kezdjetek gyakorolni Bleinheimek ellen. Valszeg azokra megyünk majd hétvégén. Részletek majd később.
- VO101_tvr
- Hozzászólások: 677
- Csatlakozott: 2007.10.24. 08:44
Ilyen sok időt - alacsonyan és kis sebességgel - büntetlenül eltölteni a cél felett nem lehet...VO101_NateDog írta:Csúnyán le lettek mészárolva...
- VO101_Mortuus
- Hozzászólások: 773
- Csatlakozott: 2007.10.28. 15:17
Ezt én is néztem. 5 percig voltak a cél fölött, már én is tűkön ültem, mikor néztem a videót, és szurkoltam nekik, hogy siessenek már
Amit ma megtehetsz, azt holnap is.
- VO101_Tom
- Hozzászólások: 5390
- Csatlakozott: 2007.10.24. 09:03
Azért volt mindenki együtt, mert a vadászok így összpontosíthatták az erejüket. A 88-asokat már odafelé támadás érte, akikkel a saját vadászok harcba is kezdtek. Lelőttek 10-11 angolt (nemtom a finnek mit lőttek), ezt se felejtsük el, csak ez nem látszik a videón. A 110-esek meg arra vártak, hogy a 88-asok kidobják-e Willmingtont, akkor ők mennek másfelé, de látszik hogy az egyik 88-as rossz hangárra oldott, és végül ennek a srácnak a bombája ütötte ki a repteret. Leléphettek volna amikor a Hurkány áthúzott közöttük, vagy sokkal előbb is, de nem tették.
Az, hogy a Blenheimek zavartalanul bombáztak, az botrány, tudják ezt Schneiderék is mert ők látták (!) a Blenheimeket, csak valahogy hozzánk az info nem jutott el. Ők látták az ellenséges felderítőgépet is, aki egyedül jött, de azt lelőtték.
A kommunikációban lesz nagy változás, át lett alakítva a szobakiosztás, nem századok, hanem bevetési csoportonként lesz a csoportosulás TS-en. Minket ismét 1 csoportként, 3 schwarmnak osztanak be.
Ja, ezt még nem mondtam, de vasárnap 6-7 pilótával kevesebben voltunk, ennyien még befértek volna, szóval aki akar hétvégén repülni, jöjjön el a megbeszélésekre akkor is, ha már többen vagyunk ott mint 12. Briefing nélkül az utolsó pillanatban nem lehet beszállni, akkor sem, ha kevesebben vagyunk.
Az, hogy a Blenheimek zavartalanul bombáztak, az botrány, tudják ezt Schneiderék is mert ők látták (!) a Blenheimeket, csak valahogy hozzánk az info nem jutott el. Ők látták az ellenséges felderítőgépet is, aki egyedül jött, de azt lelőtték.
A kommunikációban lesz nagy változás, át lett alakítva a szobakiosztás, nem századok, hanem bevetési csoportonként lesz a csoportosulás TS-en. Minket ismét 1 csoportként, 3 schwarmnak osztanak be.
Ja, ezt még nem mondtam, de vasárnap 6-7 pilótával kevesebben voltunk, ennyien még befértek volna, szóval aki akar hétvégén repülni, jöjjön el a megbeszélésekre akkor is, ha már többen vagyunk ott mint 12. Briefing nélkül az utolsó pillanatban nem lehet beszállni, akkor sem, ha kevesebben vagyunk.
- Dumbo
- Hozzászólások: 121
- Csatlakozott: 2012.11.20. 19:24
Üdv!
Akkor én máris jelentkezem a vasárnapi küldire. Péntek este is leszek, szombaton viszont nem tudok jönni.
Remélem megfeleltet kaptam legutóbb.
Akkor én máris jelentkezem a vasárnapi küldire. Péntek este is leszek, szombaton viszont nem tudok jönni.
Remélem megfeleltet kaptam legutóbb.
-
- Hozzászólások: 19
- Csatlakozott: 2012.12.16. 00:26
Hali!
Vasárnap 95% hogy most már gépbe ülök!
S!, mijki
Vasárnap 95% hogy most már gépbe ülök!
S!, mijki
- VO101_NateDog
- Hozzászólások: 2244
- Csatlakozott: 2007.10.24. 18:12
- Tartózkodási hely: Dorog
- Kapcsolat:
Én is leszek!
Ha Blenheimre megyünk akkor szerintem az e4eseknek kellene rájuk menni az E1-esek pedig fedezzék az e4ket...Szerintetek?
Ha Blenheimre megyünk akkor szerintem az e4eseknek kellene rájuk menni az E1-esek pedig fedezzék az e4ket...Szerintetek?
- VO101_tvr
- Hozzászólások: 677
- Csatlakozott: 2007.10.24. 08:44
A létszámlimit emberre is vonatkozik vagy csak a gépekre? Nem mindegy, hogy a Blenheim-ekben hány fő humán utazik a lövésztornyokban. Az angolok eleve többen voltak.
- VO101_Tom
- Hozzászólások: 5390
- Csatlakozott: 2007.10.24. 09:03
Emberekre vonatkozik a létszámlimit. Ha multcrew-ben repülnek, akkor annyival kevesebb gépet hoznak, ahányan beültek.
-
- Hozzászólások: 19
- Csatlakozott: 2012.12.16. 00:26
Szerintem Bleinheim-ek ellen hatékonyabb az E1-es, 4x géppuskával és Spitzgeschloss kern, Hart-tal. Rövid sorozat elég a törzsbe és a pilóta szinte biztosan pk.-t kap. Oka: a pilóta védelmének teljes hiánya.
-
- Hozzászólások: 64
- Csatlakozott: 2012.12.07. 16:28
Ezt megerősítem. Az eddig elterjedt foszforos kiskala nem sokat ér. Kigyújtottunk egy Blenheimet, és a csűrőjét is ellőttük. A 2-es hajtómű az első 5 percben leszakadt, majd 15 perc múlva követte a féklap egyik darabja. Miki Bulougne-Hawking távolságot simán lerepülte. 1000 métert veszített a csatorna fölött. Az égés nem nyírja ki időben a gépet. A Spitzgeschloss kern, Hart nagyobb pusztítást tud csinálni.mijki95 írta:Szerintem Bleinheim-ek ellen hatékonyabb az E1-es, 4x géppuskával és Spitzgeschloss kern, Hart-tal. Rövid sorozat elég a törzsbe és a pilóta szinte biztosan pk.-t kap. Oka: a pilóta védelmének teljes hiánya.
Vadászok ellen még nem próbáltuk, talán majd holnap.
- VO101_tvr
- Hozzászólások: 677
- Csatlakozott: 2007.10.24. 08:44
Az tök jó lenne, ha tesztelitek milyen hevederezés lesz a leghatékonyabb a Blenheim ellen. Előre is köszi.