Utána a TS-en derült ki, hogy többen nem is Audenbergből szálltak fel, ahogy a briefing kérte, hanem Coquellesből, ahonnan eddig jöttünk...VO101_tvr írta:Hát az eleje elég csúnya volt. Ütközések felszálláskor és a levegőben. Pedig én annyira készültem, hisz volt az első, hogy mélyen berepültünk volna egészen Londonig és célpont Kenley és Biggin Hill
Én Lacával ütköztem még a francia partok fölött gyülekezéskor, de nem tudom hogyan... Annyit észleletem, mintha alulról megdobta volna vmi a gépem... Aztán Sheriff lezuhant csak úgy... Tom motorja megállt... Még nem ért a kötelék Anglia fölé, de már 4 ember hiányzott a piros kötelékből.
Mivel 16-an indultunk, ilyenkor már nem fér bele annyi "lazaság", mintha 6-8 gép indulna egyszerre. Többen eléggé készületlenül ültek gépbe a reptéren, mint az a TS-en hallható is volt. A sárga raj nem is tudott zárkózni és kötelékben repülni...
Sheriff azért zuhant le, mert controlst állított a menüben, és nem trimmelte ki a gépét.
nekem egyik pillanatról a másikra megadta magát valami a motorban, nem túlmelegedés, de nem jöttem rá, hogy mi. Sajnáltam én is, az E-4-esekkel mindig megszívom :/
Legközelebb, ha sok gépünk lesz, akkor az MKHL két reptérről indulhat, tegnap megbeszéltem Gruberékkal. És a bombázókat is eltolják 5-10 perccel, hogy legyen idő előttük repülni.
A zárkózásnál a géptörés bosszantó baleset volt, nem is tudom hogy lehetne kivédeni. Megoldás lehet, ha a zárkózó gép jelenti, hogy a vezér mögött van, és hány gépet lát maga előtt. Sokat nem kellene ott sem szarakodni azzal, hogy kinek a számát látom, ki van előttem név szerint, az kb lényegtelen, az fontosabb, hogy ha valaki ötödiknek zárkózik, de csak három gépet lát maga előtt, akkor cumi van, és nézze, hogy kit hagyott el.